Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies do zapewnienia Ci maksymalnego komfortu przeglądania. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz wyrazić zgodę na korzystanie z plików cookies klikając Zgadzam się lub kontynuując przeglądanie. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować te pliki. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, z których korzystamy, możesz zapoznać się z naszą polityką cookies.

Dyżury telefoniczne SRP

2019-07-17

Od 25.07.2019 r. Centralny Ośrodek Informatyki uruchamia kolejną serię dyżurów telefonicznych dla użytkowników aplikacji Źródło.

Celem dyżurów jest wsparcie pracowników urzędów w obsłudze Systemu Rejestrów Państwowych (SRP) oraz informacja zwrotna na temat działania systemu. Zagadnienia, które będą wymagały interpretacji prawnej, zostaną przekazane do zespołów merytorycznych Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.  

Dyżury dedykowane są osobom, które:

  1. wykonują czynności meldunkowe,
  2. obsługują dowody osobiste,
  3. rejestrują dane z zakresu urzędu stanu cywilnego.

Podczas rozmowy będzie można:

  1. dowiedzieć się, w jaki sposób uzyskać dostęp do platformy szkoleniowej https://szkolenia.obywatel.gov.pl lub otrzymać pomoc w odnowieniu hasła,
  2. sprawdzić lub potwierdzić swoje dane na liście mailingowej newslettera SRP,
  3. uzyskać informacje dotyczące ścieżki zgłoszeń spraw technicznych na Service Desk,
  4. dowiedzieć się, w jakich terminach planowane są szkolenia z aplikacji Źródło.

Linia telefoniczna dostępna będzie w każdy czwartek, w godzinach 09.00 – 15.00.

Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.

Najbliższy dyżur już 25 lipca, od godziny 9.00. Zapraszamy!