eDok Archiwum

eDok Archiwum

Poznaj aplikację eDok Archiwum i przekonaj się, że obsługa archiwum zakładowego w Twojej instytucji może być sprawna i efektywna! eDok Archiwum działa zgodnie z instrukcją kancelaryjną, dlatego możesz mieć pewność, że wszystkie akcje, które wykonasz, będą zgodne z obowiązującymi procedurami.

Dla pracowników archiwum eDok Archiwum to:

  • łatwe przyjmowanie teczek do archiwum,
  • pełna kontrola nad zakładowym archiwum,
  • możliwość szybkiego tworzenia raportów, na przykład z działalności archiwum,
  • możliwość wygodnego brakowania lub przekazywania akt do archiwum państwowego.

Interfejs aplikacji eDok Archiwum jest przyjazny użytkownikowiInterfejs aplikacji eDok Archiwum jest przyjazny użytkownikowi

Pracownikom innych działów eDok Archiwum zapewnia:

  • prosty i wygodny sposób przekazywania teczek do archiwum zakładowego,
  • możliwość szybkiego wyszukiwania i wypożyczania zarchiwizowanych dokumentów.

Zarchiwizowane dokumenty są przechowywane w elektronicznych teczkachZarchiwizowane dokumenty są przechowywane w elektronicznych teczkach

Funkcjonalności aplikacji

  • import spisów zdawczo-odbiorczych,
  • tworzenie i obsługa wniosków o udostępnienie akt,
  • wgląd do pełnej historii teczek,
  • automatyczne wskazywanie dokumentów do brakowania,
  • automatyczne wskazywanie materiałów do przekazania do archiwum państwowego,
  • możliwość tworzenia raportów,
  • dostęp z dowolnego miejsca — wystarczy przeglądarka i dostęp do sieci,
  • prosty i przejrzysty interfejs użytkownika,
  • bezpieczne połączenie (https),
  • pełna integracja z innymi aplikacjami z rodziny eDok. 

Zapewniamy szkolenie, wdrożenie i profesjonalną opiekę serwisową!

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

e-mail: sprzedaz@coi.gov.pl | tel.: 17 250 26 63

Jak zamówić produkt?

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci naszą ofertę.

Kontakt

Opinie