eDok

eDok

Połącz obieg dokumentów i planowanie zadań. Wprowadź elektroniczny obieg dokumentów w Twojej instytucji! eDOK to szybki przepływ informacji, prosta obsługa i znaczne oszczędności!

Twoja instytucja posiada oddziały w wielu lokalizacjach? Chciałbyś usprawnić wewnętrzną komunikację swojej jednostki? eDok to system dla Ciebie.

Sprawna praca i komunikacja

  • Twoja instytucja posiada oddziały w wielu lokalizacjach? Chciałbyś usprawnić wewnętrzną komunikację swojej jednostki? eDok to system dla Ciebie!
  • Pismo, które tworzysz w Krakowie, w kilka minut, może zostać elektronicznie zaakceptowane w Gdańsku.
  • Prosta obsługa i przejrzysty interfejs to gwarancja szybkiego obiegu dokumentów.
  • Masz więcej pytań? Skontaktuj się z naszym przedstawicielem!

Czas to pieniądz, eDok to czas

Szanujemy Twój czas, dlatego eDok pozwala na ograniczenie każdej dodatkowej czynności do minimum.

  • Przejrzysta lista teczek gwarantuje szybki i prosty dostęp do Twoich spraw.
  • Wygodna w obsłudze baza usprawni wysyłkę korespondencji wychodzącej.
  • Każda zaoszczędzona kartka to zysk dla Twojej instytucji!

Doświadczenie i rozwój

eDok to nie tylko program, to także ludzie, którzy go tworzą.

  • Dbamy o to, aby nasze produkty były stabilne i funkcjonalne.
  • Ciągle udoskonalamy system, dopasowując go do potrzeb naszych klientów.
  • Zapewniamy pełne wsparcie i błyskawiczną reakcję na pojawiające się problemy.

Przyjazny i ekologiczny

Zależy Ci na przyjaznym i profesjonalnym wizerunku? Chcesz budować trwałe relacje z klientami?

  • eDok pomoże Ci pozałatwiać wszystkie sprawy w terminie – zyskasz na tym, zarówno Ty, jak i Twoi klienci!
  • eDok to Twój wkład w ochronę środowiska – oszczędzając papier, oszczędzasz drzewa!

Uporządkowana praca

Biurko zawalone dokumentami? Zastąp papierowe teczki ich elektronicznymi odpowiednikami! Miej wszystko pod kontrolą!

  • Proste dodawanie pism i obiektów.
  • Przejrzysty układ teczek.
  • Szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji.
  • Wizualna kontrola załatwianych spraw.
  • Sprawny system powiadomień.

Sprawna komunikacja

Dobra współpraca to podstawa sukcesu! Niezależnie od stopnia rozproszenia instytucji, załatwiaj wszystkie sprawy bez zbędnej zwłoki!

  • Proste udostępnianie spraw.
  • Szybka akceptacja pisma na różnych poziomach.
  • Przejrzysta struktura jednostki.
  • Baza wszystkich użytkowników systemu.
  • Możliwość wyznaczenia zastępstw.

Kontrola załatwianych spraw

Jesteś dyrektorem instytucji, w której dużo się dzieje? Bądź na bieżąco z najważniejszymi sprawami! eDok pozwoli Ci śledzić postępy Twoich pracowników!

  • Prosta dekretacja na pracowników.
  • Możliwość wyznaczenia koordynatora każdego zadania.
  • Tożsamości w różnych komórkach organizacyjnych.
  • Wyznaczanie zadań i poleceń.
  • Statystyki.

Ułatwienia na każdym kroku

Potrzebujesz systemu, który pracuje tak jak Ty? Narzędzi stworzonych po to, aby ułatwić Ci pracę? Poznaj eDoka i zobacz jak wiele możesz zyskać!

  • Możliwość tworzenia dowolnych rejestrów.
  • Automatycznie tworzone metryki dla sprawy.
  • Szybka wysyłka korespondencji wychodzącej.
  • Integracja z ePUAP.
  • Zgodność z wymogami instrukcji kancelaryjnej.

 

Jak zamówić produkt?

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci naszą ofertę.

Kontakt

Opinie

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Rzeszowie

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Rzeszowie

“Program ten znaczenie ułatwił pracę w zakresie koordynacji z innymi komórkami oraz umożliwił szybkie przekazywanie informacji dla delegatur. Nastąpiło usprawnienie pracy sekretariatu i całego Inspektoratu”

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

“Samo oprogramowanie (...) w sposób zauważalny usprawniło nasze wewnętrzne działanie. Ponadto możemy liczyć na fachową pomoc serwisu w codziennej eksploatacji”

Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków

Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków

“Dotychczasowa współpraca przebiega w przyjaznej atmosferze, a zakupione oprogramowanie jest łatwe w obsłudze i przystępne dla użytkowników aplikacji.”

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

“Dzięki jego niezawodności i prostocie obsługi stał się przyjaznym narzędziem w codziennej pracy, czego potwierdzeniem są pozytywne opinie użytkowników. Bardzo dobra współpraca z twórcami systemu, jego aktualizacje i coraz to nowsze funkcje pozwalają żywić nadzieję na jeszcze pełniejsze wykorzystanie programu do realizacji większej ilości zadań w przyszłości”

Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Szkoła Główna Służby Pożarniczej

“Niniejszym potwierdzam, że firma Centralny Ośrodek Informatyki wdrożyła w Szkole Głównej Służby Pożarniczej system zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok. Zakupiony system został skonfigurowany dla potrzeb Uczelni z uwzględnieniem obowiązującej Instrukcji Kancelaryjnej i RWA. System eDok został uruchomiony jako podstawowy w zakresie dokumentowania przebiegu załatwiania spraw oraz wykorzystania czynności kancelaryjnych w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. Wykonawca wykonał ww. usługę w terminie i z należytą starannością.”