Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies do zapewnienia Ci maksymalnego komfortu przeglądania. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz wyrazić zgodę na korzystanie z plików cookies klikając Zgadzam się lub kontynuując przeglądanie. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować te pliki. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, z których korzystamy, możesz zapoznać się z naszą polityką cookies.

Zespół

 

Marcin Kubarek

Dyrektor COI

Absolwent Politechniki Krakowskiej. Z branżą IT związany od ponad 17 lat. Karierę w Centralnym Ośrodku Informatyki rozpoczął w 2014 roku na stanowisku Głównego Architekta CEPiK. Pełnił kolejno funkcję Dyrektora Departamentu Centralnej Ewidencji CEPiK, Dyrektora Departamentu Rozwoju Aplikacji, Dyrektora Departamentu Systemów Państwowych i Dyrektora Pionu Rozwoju.

Odpowiadał za budowę i rozwój flagowych usług dostępnych w domenie publicznej, w szczególności Rejestrów Państwowych, e-usług, profilu zaufanego i ePUAP. Wykazał się dużą skutecznością w doprowadzaniu do realizacji projektów skomplikowanych pod względem rozwiązań technologicznych i zagrożonych z uwagi na napotkane po drodze ryzyka.

W ostatnim roku odpowiadał za wdrożenie systemów: eDowód 2.0, eDoręczenia, Rejestr PESEL dla obywateli Ukrainy, portal pomagamukrainie.gov.pl, system do obsługi Bonów TV, oraz portal ciepło.gov.pl.

Katarzyna Blachowicz

Zastępca Dyrektora COI

Prawnik i manager z doświadczeniem w zarządzaniu jednostkami sektora publicznego. W przeszłości wicedyrektor Centrum Projektów Polska Cyfrowa, zasiadała też w radzie nadzorczej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Centrali Farmaceutycznej CEFARM S.A. Kierowała także Departamentem Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Rozwoju. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, od 2013 roku na liście warszawskich Radców Prawnych. Ukończyła też studia podyplomowe w zakresie prawa nowych technologii na Polskiej Akademii Nauk.

Sebastian Bukowski

Dyrektor Pionu Operacji

Związany z Centralnym Ośrodkiem Informatyki od 2016 roku. W tym czasie zreorganizował funkcjonowanie struktur IT koncentrując się na wysokiej dostępności systemów, efektywności procesów i optymalizacji kosztów. W latach 2013 – 2016 Dyrektor Departamentu Eksploatacji Systemów oraz Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa w PKP Informatyka Sp. z o.o. Odpowiadał tam za bezpieczeństwo, utrzymanie i rozwój najważniejszych dla sektora transportu kolejowego systemów informatycznych. Wcześniej, przez ponad 15 lat związany z Domem Maklerskim PKO Banku Polskiego gdzie odpowiadał między innymi za nadzór nad bezpieczeństwem systemów informatycznych obsługujących transakcje realizowane przez klientów na rynkach instrumentów finansowych.

Tomasz Rychter

Dyrektor Pionu Innowacji i Jakości

Przed dołączeniem do zespołu Centralnego Ośrodka Informatyki przez cztery lata pełnił funkcję starszego konsultanta w Capco, globalnej firmie konsultingowej zajmującej się technologią i zarządzaniem oraz specjalizującej się w napędzaniu cyfrowej transformacji w branży usług finansowych. Posiadacz certyfikatów Professional Scrum Master 1 oraz Prince 2. W przeszłości wykładowca cyfrowego zarządzania biznesem w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Michał Wcisło

Dyrektor Pionu Rozwoju

Lider IT z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesem wytwórczym oprogramowania. Absolwent Politechniki Poznańskiej ze specjalizacją w dziedzinie Inżynierii Oprogramowania. Przez większość kariery zawodowej związany był z sektorem bankowym, gdzie pełnił różne role we wdrożeniach głównych systemów bankowych (w Polsce oraz poza jej granicami). Zajmował się tworzeniem i łączeniem banków, rozwojem integracji systemów oraz kanałów elektronicznych, zarówno mobilnych jak i webowych. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju oraz utrzymania systemów informatycznych – propagator modelu DevOPS oraz metodyk zwinnych. Pracę w COI rozpoczął we wrześniu 2022 roku, gdzie w realizacji codziennych zadań kieruje się podejściem pro klienckim.