
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Zarządzania Incydentami i Problemami


Opis oferty
Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.
Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.
Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!
Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!
Dołącz do zespołu Centralnego Ośrodka Informatyki i weź odpowiedzialność za niezawodność kluczowych usług cyfrowych państwa. W roli Starszego Specjalisty ds. Zarządzania Incydentami i Problemami będziesz odpowiedzialny za skuteczne prowadzenie i koordynację działań związanych z incydentami oraz analizą problemów – od bieżącego monitorowania i reakcji, po identyfikację przyczyn źródłowych oraz współpracę z zespołami technicznymi i biznesowymi. Twoja praca pomoże zapewnić, że miliony obywateli mogą nieprzerwanie korzystać z usług cyfrowych państwa.
Zakres obowiązków
- Koordynacja diagnozy i analiz przyczyn incydentów i problemów
- Opracowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji procesów zarządzania incydentami i problemami
- Zarządzanie komunikacją między zespołami IT a biznesem w sytuacjach kryzysowych
- Udział w audytach oraz przeglądach procesów ITSM
- Identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
- Uczestnictwo w spotkaniach zespołu i szkoleniach wewnętrznych
- Koordynacja działań związanych z usuwaniem przyczyn problemów oraz ich dokumentowanie
- Wspieranie specjalistów niższych stopniem w rozwiązywaniu problemów i prowadzenie szkoleń
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i wynikających z potrzeb COI, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
Poszukiwane kompetencje
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu incydentami lub problemami.
- Bardzo dobra znajomość procesów ITSM oraz metodyk ITIL4 (np. ITIL Foundation)
- Praktyczna znajomość metodologii analizy trendów, korelacji zdarzeń oraz identyfikacji przyczyn źródłowych (RCA)
- Umiejętność obsługi pakietu Ms Office w tym średnio zaawansowana znajomość Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność zarządzania czasem w realizacji zadań
- Umiejętność działania pod presją czasu oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach kryzysowych
- Komunikatywność na wysokim poziomie – zdolność do przekazywania złożonych informacji technicznych w sposób zrozumiały, zarówno w dynamicznych sytuacjach operacyjnych, jak i w ramach działań analitycznych
- Inicjowanie działań usprawniających procesy oraz identyfikacja i zgłaszanie potrzeb biznesowych
- Mile widziane doświadczenie w pracy z MS Excel na poziomie zaawansowanym, w tym umiejętność tworzenia makr i automatyzacji z wykorzystaniem VBA
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
- Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
- Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
- System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
- Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
- Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
- Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
- Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
- Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
- Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
- Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾
PREMIE I BENEFITY - Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Premie uznaniowe
- Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
- Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
- Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
- Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
- Platforma kafeteryjna MyBenefit
- Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
- Pakiet medyczny
- Platforma wellbeingowa - Helping Hand
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
- 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat
- Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie

Co jest dla nas ważne
Największe projekty
Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).Dzielenie się wiedzą
Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.Elastyczne podejście
U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!Marka osobista
Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
Poznaj proces rekrutacji
01
Aplikacja
Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.
02
Spotkanie
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.
03
Witaj w COI!
W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!