Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookie są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny. Aby poprawić Twoje doświadczenia, używamy plików cookies, które zbierają statystyki w celu optymalizacji funkcjonowania serwisu. Kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie” oznacza, że ​​wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie. Aby zmienić zgodę, kliknij „Ustawienia zaawansowane”. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajducookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajduje się tutaj: polityka cookies.

Przejdź do głównej zawartości strony
Warszawa - hybrydowa
Back Office

Specjalista / Specjalistka ds. archiwum

Lokalizacja

Warszawa - hybrydowa

Wynagrodzenie

7000-8000 PLN brutto

Dwie pracownice COI rozmawiają się i śmieją się w biurze COI. Obie trzymają w rękach kubki z logo COI.

Opis oferty

Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.

Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.

Najważniejsze jest to, że w COI robimy coś ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział! 

Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!

Zakres obowiązków

  • Realizacja zadań z zakresu archiwizacji dokumentów (w postaci papierowej
    i elektronicznej), w szczególności: 

- Współpraca z komórkami organizacyjnymi (udzielanie instruktażu zgodnie z procedurami COI tj. Instrukcją - Kancelaryjną oraz Instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego) w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji w celu przekazania do archiwum zakładowego (papierowego i w systemie EZD)

- Weryfikacja oraz przejmowanie od komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego właściwie przygotowanej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji (dot. dokumentacji papierowej oraz dokumentacji znajdującej się w systemie EZD)

- Samodzielne porządkowanie dokumentacji w celu przejęcia na stan archiwum zakładowego (papierowego i w systemie EZD), w tym łączenie w sprawy - w przypadku kiedy dokumenty dotyczące tej samej sprawy znajdują się na stanie Zespołu ds. Kancelaryjnych oraz w innej komórce organizacyjnej

  • Wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
  • Udostępnianie i wypożyczanie akt z archiwum zakładowego
  • Przygotowywanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego
  • Kompleksowa organizacja procesu niszczenia dokumentacji (w tym typowania do zniszczenia, uzyskania stosownych zgód itp.)
  • Współpraca z firmą zewnętrzną realizującą usługę odbioru i niszczenia dokumentacji
  • Uczestnictwo w ustalaniu wymagań, w szczególności dot. archiwizacji/brakowania dokumentów w przypadku wdrożenia w COI nowych systemów
  • Weryfikacja dokumentów ze składów chronologicznych i informatycznych nośników danych przed ich przejęciem na stan Archiwum Zakładowego COI
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownictwo, wynikających z potrzeb COI – w ramach posiadanych kwalifikacji (w tym w przypadku potrzeby zastępstwa pracowników Zespołu w przypadku ich nieobecności, na stanowiskach Specjalisty ds. kancelarii i Koordynatora czynności kancelaryjnych)

Poszukiwane kompetencje

  • Znajomość aktów prawnych regulujących postępowanie z dokumentacją (papierową i elektroniczną) w tym praktyczna znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
  • Znajomość tematyki elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD). Praktyczne doświadczenie w pracy w systemie EZD – minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku
  • Umiejętność klasyfikowania dokumentacji w ramach haseł klasyfikacyjnych z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
  • Doświadczenie w tworzeniu procedur związanych z obsługą kancelaryjną (w szczególności instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
    i zakresu działania archiwum zakładowego)
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończenie szkoły kształcącej w zawodzie technik archiwista,
    albo wykształcenie wyższe i ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny I i II stopnia 
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Duża dokładność, skrupulatność i systematyczność
  • Samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel, MS Outlook).

Oferujemy

• Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
• Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
• System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników 
• Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
• Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
• Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
• Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
• Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
• Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
• Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
• Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾

 

PREMIE I BENEFITY
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne
• Premie uznaniowe
• Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
• Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
• Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
• Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
• Platforma kafeteryjna MyBenefit 
• Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
• Pakiet medyczny 
• Platforma wellbeingowa
• Ubezpieczenie na życie
• Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
• 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat 

Co jest dla nas ważne

  • Największe projekty

    Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).
  • Dzielenie się wiedzą

    Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.
  • Elastyczne podejście

    U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!
  • Marka osobista

    Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
  • Stanowisko

    Specjalista / Specjalistka ds. archiwum
  • Lokalizacja

    Warszawa - hybrydowa
  • Wynagrodzenie

    7000-8000 PLN brutto

Poznaj proces rekrutacji

  • 01

    Aplikacja

    Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.

  • 02

    Spotkanie

    Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.

  • 03

    Witaj w COI!

    W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!