Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookie są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny. Aby poprawić Twoje doświadczenia, używamy plików cookies, które zbierają statystyki w celu optymalizacji funkcjonowania serwisu. Kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie” oznacza, że ​​wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie. Aby zmienić zgodę, kliknij „Ustawienia zaawansowane”. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajducookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajduje się tutaj: polityka cookies.

Przejdź do głównej zawartości strony
Łódź - hybrydowa
Pozostałe specjalności IT

Specjalista/ Specjalistka ds. Contact Center

Lokalizacja

Łódź - hybrydowa

Wynagrodzenie

5 000 - 5 500 PLN brutto

Dwie pracownice COI rozmawiają się i śmieją się w biurze COI. Obie trzymają w rękach kubki z logo COI.

Opis oferty

Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.

Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.

Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!

Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!

Zakres obowiązków

  • Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników
  • Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie ITSM
  • Bieżąca analiza danych zawartych w incydentach
  • Udzielanie wsparcia funkcjonalnego
  • Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy liniami wsparcia, monitorowanie SLA a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się z literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę

Poszukiwane kompetencje

  • Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center)
  • Podstawowa znajomość przeglądarek internetowych
  • Praktyczna znajomość MS Office w tym MS Excel
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
  • Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin

Oferujemy

  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [5 000 – 5 500 PLN brutto]
  • Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
  • System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
  • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
  • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
  • Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
  • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
  • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
  • Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾

 

PREMIE I BENEFITY

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Premie uznaniowe 
  • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą''
  • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy 
  • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Platforma kafeteryjna MyBenefit
  • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
  • Pakiet medyczny
  • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł)
  • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat 
  •  

    W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.

    Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html

     

    Co jest dla nas ważne

    • Największe projekty

      Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).
    • Dzielenie się wiedzą

      Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.
    • Elastyczne podejście

      U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!
    • Marka osobista

      Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
    • Stanowisko

      Specjalista/ Specjalistka ds. Contact Center
    • Lokalizacja

      Łódź - hybrydowa
    • Wynagrodzenie

      5 000 - 5 500 PLN brutto

    Poznaj proces rekrutacji

    • 01

      Aplikacja

      Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.

    • 02

      Spotkanie

      Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.

    • 03

      Witaj w COI!

      W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!