
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Service Desk


Opis oferty
Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.
Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.
Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!
Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszymi ofertami – to dla nas znak, że to, co robimy, naprawdę ma znaczenie. Każdą aplikację dokładnie analizuje nasz zespół, a nie algorytmy, co może wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i wyrozumiałość – trzymamy kciuki, byśmy mieli okazję porozmawiać!
Zakres obowiązków
- Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników
 - Rejestrowanie i procesowanie incydentów, wniosków o usługę w systemie ITSM
 - Bieżąca analiza danych zawartych w incydentach oraz wnioskach o usługę
 - Udzielanie wsparcia funkcjonalnego
 - Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy liniami wsparcia, monitorowanie SLA, a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób
 - Podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się z literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI
 - Wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę
 
Poszukiwane kompetencje
- Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center)
 - Podstawowa znajomość przeglądarek internetowych
 - Dobra znajomość obsługi komputera
 - Praktyczna znajomość MS Office w tym MS Excel
 - Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów
 - Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
 - Umiejętność pracy pod presją czasu
 - Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
 - Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin
 
Oferujemy
- Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [5200 - 5500 PLN brutto]
 - Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
 - System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
 - Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
 - Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
 - Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
 - Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
 - Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
 - Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
 - Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾
 
PREMIE I BENEFITY
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
 - Premie uznaniowe
 - Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
 - Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
 - Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
 - Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
 - Platforma kafeteryjna
 - Karta Multisport w ramach kafeterii
 - Pakiet medyczny
 - Platforma wellbeingowa
 - Ubezpieczenie na życie
 - Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł)
 - 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat
 
W COI obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych regulująca przekazywanie informacji o naruszeniu prawa oraz ochronę Sygnalistów.
Informacje na temat dokonywania zgłoszeń i naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://coi.ssdip.bip.gov.pl/sygnalisci/sygnalisci.html

Co jest dla nas ważne
Największe projekty
Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).Dzielenie się wiedzą
Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.Elastyczne podejście
U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!Marka osobista
Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
Poznaj proces rekrutacji
01
Aplikacja
Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.
02
Spotkanie
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.
03
Witaj w COI!
W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!