Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookie są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny. Aby poprawić Twoje doświadczenia, używamy plików cookies, które zbierają statystyki w celu optymalizacji funkcjonowania serwisu. Kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie” oznacza, że ​​wyrażasz zgodę na wszystkie pliki cookie. Aby zmienić zgodę, kliknij „Ustawienia zaawansowane”. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajducookies oraz nasza informacja o ochronie prywatności znajduje się tutaj: polityka cookies.

Przejdź do głównej zawartości strony
Warszawa - hybrydowa
User Experience i grafika

Badacz/Badaczka UX (badania ilościowe)

Lokalizacja

Warszawa - hybrydowa

Wynagrodzenie

10 000 - 13 500 PLN brutto

Dwie pracownice COI rozmawiają się i śmieją się w biurze COI. Obie trzymają w rękach kubki z logo COI.

Opis oferty

Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e.

Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem.

Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!

W Zespole Badań Centralnego Ośrodka Informatyki projektujemy usługi, z których każdego dnia korzystają miliony Polek i Polaków. Nasze badania wspierają rozwój e-administracji – pomagamy tworzyć prostsze, bardziej dostępne i skuteczne rozwiązania cyfrowe. Towarzyszymy zespołom projektowym od pomysłu, przez testowanie, po wdrożenie i optymalizację.
Dołącz do nas, jeśli chcesz mieć realny wpływ na kształt usług publicznych i dostarczać wiedzę, która przekłada się na konkretne decyzje.

Zakres obowiązków

  • Samodzielne planowanie i prowadzenie badań, szczególnie ilościowych
  • Doświadczenie w realizacji m. in. badań satysfakcji, badań rynku, testów konceptów, badań potrzeb, architektury informacji, ankiet, testów A/B
  • Analiza danych z badań oraz danych zastanych (np. dane CRM, dane behawioralne), także przeprowadzanie testów statystycznych
  • Projektowanie narzędzi (m.in ankiety, scenariusze testów) oraz dobór metody i próby badawczej
  • Przekładanie danych na zrozumiałe insighty, rekomendacje produktowe i strategiczne
  • Opracowywanie wizualizacji danych oraz raportów z badań (Excel, PowerPoint)
  • Udział w warsztatach projektowych i badawczych z zespołami i interesariuszami
  • Współpraca z zespołami projektowania UX/UI, analitykami i innymi badaczami
  • Wspieranie rozwoju kultury data-driven w organizacji

Poszukiwane kompetencje

  • Min. 3 lata doświadczenia w badaniach (preferowane UX), z naciskiem na metody ilościowe.
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel i innego narzędzia do analizy statystycznej oraz eksploracji danych (np. SPSS, Statistica)
  • Bardzo dobra znajomość statystyki opisowej i testów statystycznych, w tym umiejętność wnioskowania statystycznego oraz praktycznego zastosowania metod analizy danych ilościowych.
  • Umiejętność planowania badań i koordynowania procesu badawczego, w tym formułowania pytań i hipotez badawczych.
  • Doświadczenie w projektowaniu i analizie badań kwestionariuszowych.
    Znajomość wskaźników UX i satysfakcji użytkownika (np. CSAT, NPS, SUS).
  • Doświadczenie w łączeniu danych ilościowych i jakościowych (mixed methods).
  • Umiejętność syntetyzowania danych i formułowania rekomendacji.
  • Doświadczenie w pracy z produktami cyfrowymi.
  • Znajomość narzędzi do badań online (np. Google Forms, Webankieta, Typeform, Qualtrics).
  • Umiejętność jasnego prezentowania wniosków – zarówno technicznie, jak i biznesowo.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (preferowane C1).

    Mile widziane:
  • Doświadczenie w badaniach kampanii, badaniach marketingowych, VOC
  • Doświadczenie w testach A/B oraz eksperymentach (np. testy hipotez, testy statystyczne)
  • Znajomość bardziej zaawansowanych metod analizy danych (np. segmentacja użytkowników, analiza regresji, analiza conjoint)
  • Znajomość bardziej zaawansowanych narzędzi jak R czy Python
  • Znajomość narzędzi do analizy zachowań użytkowników (Hotjar, Smartlook, GA4)
  • Znajomość metod design thinking lub service design
  • Wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia, kognitywistyka, statystyka, data science lub pokrewne)

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
  •  Pracę w elastycznym modelu hybrydowym
  • Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
  • System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników 
  •  Elastyczne godziny pracy, zaczynasz między 7:00 a 10:00
  • Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
  • Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
  •  Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
  • Pracę z ludźmi z różnymi kompetencjami, świetną ekspertyzą i szczerą pasją, szansa na naukę, rozwój i wymianę doświadczeń
  • Atmosferę wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
  • Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾


    PREMIE I BENEFITY
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Premie uznaniowe
  • Dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”
  • Nagroda jubileuszowa po 5, 10 i 15 latach pracy
  • Dodatkowy, płatny czterotygodniowy urlop po trzech latach pracy w COI
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Platforma kafeteryjna MyBenefit 
  • Karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit
  • Pakiet medyczny 
  • Platforma wellbeingowa - Helping Hand
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do okularów (600 zł na zakup okularów, 300 zł na wymianę szkieł )
  • 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat
  • Pracę w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie

Co jest dla nas ważne

  • Największe projekty

    Mamy wszystko to, co najlepsze w IT, ale tylko u nas będziesz mieć swój udział w tworzeniu projektów, z których na co dzień korzystają miliony Polaków (pewnie nawet i Ty!).
  • Dzielenie się wiedzą

    Gwarantujemy wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertkami i ekspertami, organizujemy szkolenia wewnętrzne, bierzemy udział w konferencjach, a także dofinansowujemy studia.
  • Elastyczne podejście

    U nas możesz awansować albo zmienić projekt, kiedy tego potrzebujesz. Pomagamy Ci rozwijać się wewnątrz firmy bez konieczności zmiany pracy!
  • Marka osobista

    Wspieramy Twoją markę osobistą - damy Ci możliwość wystąpień w roli eksperta lub ekspertki COI, pomożemy napisać artykuł i przygotować się do prelekcji na konferencji.
  • Stanowisko

    Badacz/Badaczka UX (badania ilościowe)
  • Lokalizacja

    Warszawa - hybrydowa
  • Wynagrodzenie

    10 000 - 13 500 PLN brutto

Poznaj proces rekrutacji

  • 01

    Aplikacja

    Aplikuj na interesujące Cię ogłoszenia. W zależności od stanowiska przed spotkaniem lub po nim może pojawić się dodatkowy etap – zadanie lub rozmowa.

  • 02

    Spotkanie

    Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie online. Będzie to rozmowa z HR i Twoim przełożonym/przełożoną. Niezależnie od decyzji po spotkaniu wracamy z feedbackiem w ciągu dwóch tygodni.

  • 03

    Witaj w COI!

    W pierwszych dniach czeka Cię kompleksowy onboarding i szkolenia. Możesz też liczyć na wsparcie buddy’ego. Poznasz też swojego przełożonego lub przełożoną i pójdziecie na wspólny lunch!